niedziela, 14 maja 2017

506. Majowe kartkowanie

Majowe kartkowanie to u mnie pełny minimalizm. Wszystkie zabawy kartkowe w jednym poście.

W maju u Inki mamy wyzwanie o barwach narodowych biało-czerwone

U Danusi rządzi kolor ognisty

Takie połączenie kolorystyczne jest zdecydowanie dla mnie lubiącej pastele zdecydowanie za odważne :) Poza czarnym nie posiadam w swojej szafie żadnego koloru z wyzwania.

W zabawie u Ani Iwańskiej w tym miesiącu inspiruje nas Ania (nawanna)






 Kolaż dla szefowej


54 komentarze:

  1. no Ty to masz power w rękach - super karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne karteczki☺ najbardziej podobaja mi sie ostatnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ula wszystkie kartki są genialne !!
    Mikołajowa czapka z pomponikiem super
    Serce w technice iris folding i w tych ognistych barwach jest przepiękne.
    Kartki na moja zabawę świetne , bombka na cudownym papierku w nuki , karak dla mamy w moich ulubionych kolorach a baranek wiosenny i kolorowy. Dla mnie jest super !!
    Pozdrawiam i dziękuje za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne karteczki! Ogniste serce świetne, ale i pozostałe bardzo mi się podobają!
    Pozdrawiam Uleńko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie Ulo sliczne a czapeczka biało-czerwona ekstra!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uleńko, świetnie radzisz sobie z każdym wyzwaniem, karteczki urodziwe i pełne ciepłego klimatu. Podziwiam i pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne kartki. Świetnie sobie poradziłaś. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, ileż pięknych karteczek nam pokazałaś. Ta ognista bardzo ciekawa i dla Mamy mi się bardzo spodobała.
    Pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne karteczki -każda inna i każda ciekawa:) Pozdrawiam Ulu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Karteczkowa produkcja u Ciebie idzie pełną parą. Co raz to piękniejsze karteczki tworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne karteczki zrobiłaś :)
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Same piękne karteczki Ulko:) A serduszko jest urocze:) Póki co ja tylko tę technikę podziwiam, jeszcze nie próbowałam

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo dużo i bardzo ciekawie... gratuluję pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne karteczki Uluś! Podoba mi się jak pocieniowałaś tekturki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne karteczki, ale mam dwie faworytki: genialna czapa Mikołaja i kwiatowo-muzyczna kartka dla Mamy :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow:)ale narobiłaś kartek:)super

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne karteczki Uleńko! Mnie bardzo podoba się ta dla Mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne, czapka Mikołaja wymiata !

    OdpowiedzUsuń
  19. Uleńko - ależ Ty cudne kartki tworzysz:)
    Ta z czapką jest rewelacyjna, ogniste serce jest niesamowite...a karteczki w zabawie u Ani są przecudne:)
    Zdolniacha z Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. fantastyczne! wszystkie piękne i co za wybór:)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne i bardzo różnorodne :) Wszystkie cudowne i unikalne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Każda kartka ma w sobie coś:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uleńko karteczki wyszły cudowne , a ta z czapką mikołaja jest idealnie trafiona w wyzwanie rogatego :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne karteczki :) Tym razem najbardziej podoba mi się ta biało-czerwona :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkie karteczki swietne a mikolajowa czapka swietna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne kartki :) To serducho przyciąga wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne pomysły wykorzystałaś w swoich kartkach. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ta ognista kartka jest świetna! Bardzo pomysłowo ujęłaś temat :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ilość hurtowa, ale wszystkie inne i pieknie sie prezentują:))

    OdpowiedzUsuń
  30. Każda Twoja karteczka jest przepiękna i zachwycająca!

    OdpowiedzUsuń
  31. Hoho, zobaczyłam Mikołaja na początku i już myślałam, ze pomyliłam posty ;) kartki piękne, ta z sercami chyba mnie najbardziej urzekła :) jestem pełna podziwu! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Uleńko, przepiękne kartki. Pomimo, ze nie lubisz ognistych kolorów, ognista kartka jest świetna.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ula i co ja mam napisać... Jest pięknie, pomysłowo i z pazurem, no CUDO!!! I to wszystkie kartki bez wyjątku :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  34. Zestawienia kolorystyczne zbyt odważne wyszły fantastycznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Niesamowita jesteś, każda karteczka inna, każda piękna. Cudne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Wszystkie piękne, zwłaszcza ta dla mamy.

    OdpowiedzUsuń
  37. No przecież, Mikołaj musi mieć czapkę. Zgrabną mu uszyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Twoje karteczki są mega! A ta z sercem jest oszałamiająca. Nieziemsko mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  39. Wszystkie nie dość, ze piękne to i pomysłowe 😃 super zedtaw

    OdpowiedzUsuń
  40. Ależ fantastyczne karteczki! To ogniste serducho jest wspaniałe :D
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  41. Ulcia wszystkie karteczki są cudne,a szczególne uznanie dla tej co do mojej zabawy.Dzięki wielkie za udział ,buziole

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetne to serce,a pozostałe kartki też bardzo ładne

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękne karteczki:) Ale ogniste serce najbardziej mi się podoba :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Wow! Ulu, ognista karteczka jest jedyna w swoim rodzaju. Prześliczna. Chociaż wszystkie są ładne to jednak ta "wow":)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ogniste serce bardzo pomysłowe:)))

    OdpowiedzUsuń
  46. Ależ tu różnorodnie! Każda z prac jest pięknie wykonana.

    OdpowiedzUsuń