środa, 27 grudnia 2017

616. Kartki BN 2018 zasady

Ogłaszam III edycję kartek bożonarodzeniowych przez cały rok pod hasłem "MAPKA". 


Zasady zabawy:
1. Do udziału zapraszam osoby prowadzące blogi. Osoby, które nie mają blogów, a chciałby uczestniczyć też mogą wziąć udział - wtedy przysyłają zdjęcie swojej karteczki na mojego maila lub do żabki podpinają linka np: z fb.
2. Do zabawy może przystąpić każdy w dowolnym czasie.
3. Na swoim blogu należy umieścić banerek do tego posta z linkiem.
4. Wykonujemy minimum jedną kartkę na miesiąc - tym sposobem w grudniu będziemy mieć ich 12, jeżeli ktoś w danym miesiącu chce wykonać więcej niż jedną karteczkę to jak najbardziej może, przyjmę każdą ilość :).
5. Technika pracy dowolna zależna od Waszej kreatywności. 
6. Czwartego dnia miesiąca podam wytyczne na dany miesiąc.
7. Praca musi być nowa nie publikowana wcześniej, możecie łączyć z innymi zabawami. 
8. Pod postem z wytycznymi znajdziecie "żabkę" do niej najpóźniej w ostatnim dniu danego wyzwania (czyli trzeciego do północny) należy podlinkować posta ze swoją kartką.
9. Karteczki możecie zgłaszać w konkursach, wyzwaniach i gdzie tylko chcecie :)


Są niewielki zmiany w stosunku do wcześniejszych edycji.
Zmianie uległa data publikacji wyzwania - będzie pomiędzy Anią i Inką. Kartki będziemy robić wg mapek + jakieś udziwnienie np. kolor lub element. Nie będzie podsumowań. Wiem, że lubicie podsumowania, ja też lubię mieć wszystko w jednym miejscu wtedy widać różnorodność Waszych interpretacji, ale zajmuje mi to bardzo dużo czasu, więc niestety w tym roku musimy z tego zrezygnować. 
Basia przy poprzedniej edycji napisała "Jestem ciekawa do ilu choinek na banerku dojdziemy..." Szczerze to nie wiem, ale mamy już trzy, a myślałam, że nie będzie chętnych i po pierwszym roku będzie koniec zabawy. Więc to tylko od Was zależy ile będzie choinek na banerku :) Dopóki będziecie chciały się bawić dotąd będzie trwała zabawa.

Pierwsza wytyczna już 4 stycznia :)


58 komentarzy:

  1. jestem chętna i już żałuję że pierwszej choinki nie mam zaliczonej ale cóż za mną dopiero roczek kartkowania więc nadrabiam teraz :)buziaki cieszę się za wymyślanie przez was tych wszystkich urozmaiceń:)

    OdpowiedzUsuń
  2. W zeszlym rokuw styczniu dziarskim krokiem do zabawy podeszlam, ale po dwoch miesiącach odpuscilam, tym razem postaram sie byc z wami caly rok☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Porywam banerek i z chęcią bawię się dalej :-D Dziękuję za Twoją ciągłą gotowość do ogarnięcia zabawy i wymyślania nowych zadań :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że jest kolejna edycja:) ja się oczywiście piszę na nią:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ula z Tobą to i hektary tych choinek mogą być na banerku :* czekam z niecierpliwością na nową wytyczną :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem czy dotrwam do samiuśkiego końca z końców, ale póki co Uleńko - z ogromną radością i przyjemnością zapisuję się do Twojej zabawy!
    Pozdrawiam ciepluchno

    OdpowiedzUsuń
  7. Uleńko mam nadzieję że kolejny rok uda mi się zaliczyć:-)
    Zdrówka dla Izabelki życzę:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekałam na ten post Uleńko,jak najbardziej jestem za nastepnym rokiem kartkowania,myślę że i tym razem dam radę wytrwać do końca 🙂
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałabym dożyć edycji, gdy choinki na banerku się nie zmieszczą i trzeba je będzie oznaczać liczbami ;-)Nie dziwię się,że nie będzie podsumowań,musiało ci to zajmować sporo czasu. Może to zmusi nas by zaglądać do wszystkich robiących karteczki :-)
    Oczywiście bawię się dalej.
    pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja w zeszłym roku nie dałam rady wyrobić z zabawą z różnych względów, ale może w tym się uda, zastanowię się jeszcze, czy dam radę ze wszystkim, co zaplanowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdecydowanie bawię się dalej! Banerek porywam do siebie i jestem bardzo ciekawa jak będzie wyglądała zabawa po wprowadzonych zmianach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie zostaję i bawię się z Wami dalej:) Niecierpliwie czekam na pierwsze wytyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze muszę dokończyć grudniową, ale bawię się dalej.
    Pozdrawiam Uleńko:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja może się skuszę, mam nadzieję, że wytrwam, pozdrawiam serdecznie 😘

    OdpowiedzUsuń
  15. No wiadomo Ulka, że i ja działam z Tobą kolejny rok :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ula super, cieszę się bardzo z III edycji i oczywiście jestem nadal. Fajne zasady mnie się bardzo podobają :-).
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Się waham.... się waham..... ale coś mi się wydaje, że ja mam słabą silną wolę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny pomysł! :D Już się nie mogę doczekać! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oczywiście, że i ja się bawię dalej. Termin tez mi odpowiada. Przypuszczam, że takie podsumowania kosztują sporo czasu i wcale ci się nie dziwię, że z nich rezygnujesz. Ale może chociaż żabka byłaby taka jak u Inki, byłby wgląd do wszystkich wklejonych prac? Każdy miałby możliwość obejrzenia 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam o takiej żabce jak u Inki, kto wie może kiedyś. Na razie jest to dla mnie koszt, który wg mnie jest zbędny, ale nie mówię, że nie... Na wielu blogach wyzwaniach i sklepowych też jest taka prosta żabka...

      Usuń
    2. Ja kiedyś też taką żabkę wstawiałam i była darmowa, ale to było tak dawno temu, że mogło się coś od tego czasu zmienić...

      Usuń
  20. Ja się oczywiście bawię dalej, Uleńko.

    OdpowiedzUsuń
  21. Chciałabym wziąć udział. Nie posiadam bloga ale mam swoją stronkę na FB
    https://www.facebook.com/ColorfulPassion/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Na zabawę to ja jestem chętna, zobaczę tylko jakie to będa mapki i czy mi będą pasować do mojego pomysłu na przyszłoroczne kartki. Jeżeli tak, to oczywiście nie odpuszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uleńko ja sie zapisuję, bo to mnie bardzo silnie motywuje do systematycznego przygotowywania, a tak pewnie bym robiła na ostatnią chwile, albo wcale:)
    a prace z mapkami bardzo lubię;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam ochotę pobawić się chociaż nie mam żadnego doświadczenia w robieniu kartek.A.. co tam kiedyś trzeba spróbować może dam radę:)

    OdpowiedzUsuń
  25. podoba mi się bardzo ta zabawa, więc może i ja tym razem spróbuję :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Melduję się gotowa do zadania :) Przekonałam się jak to fajnie mieć kartki gotowe na BN :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  27. Witam. Z chęcią wezmę udział choć nie posiadam bloga

    OdpowiedzUsuń
  28. W pierwszej edycji nie brałam udziału. Dzięki drugiej miałam spory zapas gotowych kartek do wysłania. I dobrze bawiłam się. W trzeciej edycji nie wyobrażam sobie nie brać udziału. Myślę, że pomysł z mapkami będzie trafiony i powstanie znów sporo pięknych prac. Czekam więc na słowo "start" i na pierwsza mapkę. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  29. Cieszę się na nową edycję i oczywiście bawię się dalej!

    OdpowiedzUsuń
  30. Zapisuję się do kolejnej edycji

    OdpowiedzUsuń
  31. W tym roku wywiązałam się ze wszystkich kartek terminowo, to i w przyszłym pewnie dam radę. Z przyjemnością dołączam do trzeciej edycji :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Mimo, że nie wywiązałam się w terminie kartkowym każdego miesiąca - zamierzam dołączyć do trzeciej edycji zabawy.
    Oto moje tegoroczne "dopowiedzenie" - http://tygrysiamyszka.blogspot.com/2017/12/kulskowe-dopenienie-roku.html

    OdpowiedzUsuń
  33. Nigdy nie brałam udziału ale zawsze cierpię na brak kartek więc się zapisuję z przyjemnością :))

    OdpowiedzUsuń
  34. Cały rok podziwiałam prace koleżanek to w tym roku spróbuję i ja :) z kartkami niezbyt mi po drodze, więc to będzie dodatkowa motywacja :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Fantastycznie :) tez sie zapisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie udało mi się przygotować w zeszłym roku karteczek na wszystkie miesiące, ale w tym roku spróbuję sprostać wszystkim wyzwaniom :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Wciąż zastanawiam się, jaki stopień trudności będą miały owe mapki, ale chętnie spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Został mi mały zapasik kartek z tego roku, więc się jeszcze zastanowię, może dołączę w trakcie:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Jeśli tylko dam radę chciałabym się bawić z Wami dalej - mam nadzieję, że mi się uda...

    OdpowiedzUsuń
  40. W tym roku zgłaszam się do zabawy, ale już na swoim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  41. W tym roku zapisuję się na początku. Banerek wieszam u siebie i czekam na wytyczne.

    OdpowiedzUsuń
  42. Chętnie dołączę do wspólnej zabawy, banerek już u mnie wisi :)

    OdpowiedzUsuń
  43. jeśli jeszcze można z chęcią dołączę do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Życzę Wam całego lasu choinkowego. :) I choć w ubiegłym roku nie popisałam się twórczością, to może w tym uda się nadrobić.

    OdpowiedzUsuń
  45. Jeżeli można to z chęcią dołączę...
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgodnie z pkt. 2 każdy może dołączyć w dowolnej chwili :)

      Usuń
    2. Cześć :) zgłaszam się na ochotnika! Pozdrawiam, Ela

      Usuń
  46. Kurcze, to świetny pomysł, może chociaż w tym roku się wyrobię ;p

    OdpowiedzUsuń
  47. Super zabawa...
    Ja ostatnio zrobiłam kilka kart tez na Boże Narodzenie ba i na Wielkanoc też:)
    Serdecznie pozdrawiam.
    Zapraszam na me Candy:)

    OdpowiedzUsuń